ilginay Kızlar 25+4 alt tarafımda ve rahmimde bir ağrı bir baskı hissediyorum doğuruyorum mu ilk gebeliğim ve evde yanlızım biraz telaşlıyım açıkçası
sunbloom123 ilginay bebeğin ayakları alt tarafındadır ondan baskı yapıyordur korkma rahimde genişledikçe artıyo baskı
ysmnly ilginay Gayet normal bende de oldu baskı senin haftalardayken. Ayaklarından kaynaklanıyor ve rahim büyümesinden
Bebekkuzu ilginay bana da oluyor hem de başından beri bir kere baktım bir şey mi çıkıyor diye jdjejd Geçen de kontrolüm vardı her sey yolunda rahim ağzım da iyi. Hala yorulunca oluyor
Melismelo Keşke sadece baskı hissi olsada doğursak😀 doğuruyo olsaydınız yerinizde duramazdınız doğum okadar kolay birşey değil helede ilk doğum cok uzun sürüyo genelde acılma vs yani korkmayın normal ☺️