llsenoss betam dusuk cıkmıs reglime 2 gun var kan geldı kızlar sızce regl mıdır yoksa cocuk tutunması olabılır mı
Melike3506 llsenoss betanın kaç olduğu önemli , tek beta değeriyle de yorum yapamayız ama beta değerinize göre gebelik yoksa regl olmuş olabilirsiniz