Kızlar merhaba dün gece 22:30 dan beri kasılma sancı şikayeti ile acile başvurdum Nst de sancılarım yüksek vajinal mantarım var 8 tane agızdan sancı kesici ilaç 2 tane de serum takıldı bir doz da ciğer geliştirici vuruldu dayanılmayacak sancım var ama hala bişe yapmadılar