sunbloom123 nahsen21 ara ara gelip gidiyor bende de net bi haftası yok bence bunun başka göz kararması tansiyon gibi bi sıkıntınız yoksa normaldir
ylnydgd nahsen21 bende olmadı hiç ama suyu arttırın 3 lt civarı olsun. Bi de tansiyon ölçmekte fayda olabilir
ilaydaltan nahsen21 dün sabah şiddetli bir baş ağrısıyla uyandım 2 defa acile gittim 4 tane serum yedim daha yeni yeni hissediyorum geçtiğini. Suyu arttırın ve bol bol dinlenin 22+6
ssusammn Benimde her ay iki üç gün baş ağrısı oluyo evde ilaç almadan geçmesini bekliyorum tansiyon normal ama ben sadece baş ağrısı hafifletsin diye lavanta yağı kokluyorum başımı ovuyorum onunla çok iyi geliyor
ozormans Benimde 2 gündür ara ara gelip giden baş ağrım var tansiyonum normal, suda içmeye çalışıyorum ama bilmiyorum neden oluyor