Birrrcan Adetime 2 gün var kaset test aldim dayanamadım bu akşam yaptım silik var sizde görüyor musunuz kızlar o siligi yarın sabahta erken gebelik testim var onu yapacağım adetine bir gün kalmış olacak inşallah hamileyim dir 🫧
buse76 Birrrcan ben akşam 6 7 gibi yapmıştım net çıkmıştı varsa her türlü çıkıyor 2 buçuk sene denedim bu testleri yokken hiç çıkmadı sabah akşam ama hamile kalınca akşam net çıktı
Birrrcan Nfjrj erken testim var şu anda elimde ilk idrarla yapmak istiyorum yarın sabah ilk idrarin önemi varmış diyorlar
tugbaustuntas Birrrcan valla ben akşam üstüne doğru yapmıştım etkisi var mı bilmiyorum ama benim adetim 6 gün gecikmisti
servansmom Birrrcan var gibi sanki yarın sabah ilk idrarla erken gebelik testi yapıp ya da kan verirseniz içiniz rahat eder 2025 son dakika mucizesi getirmiş olabilir 🥹
Birrrcan tugbaustuntas ayy inşallah yaa olur yazarım buraya inşallah güzel haberler ile 7 ay önce düşük yapmıştım hep korkum var tekrar olmaz diye
tugbaustuntas buse76 bazen yanıltabiliyor maalesef idrar testleri ben yapmıştım hamile kalmadan 3 ay önce silik çıkmıştı ama var gibiydi kanda çıkmadı
buse76 tugbaustuntas idrar testleri bozuk çıkabiliyor tabiki ama bunun ilk idrarla alakası yok testin bozukluğu tamamen bende de yalancı pozitif çok çıkmıştı
Birrrcan tugbaustuntas ilk odrarda HCG yüksek çıkıyormuş alakası yok mu diyorsunuz zaten erken test evde yapmak için bahane arıyorum bende sabaha sanki yıllar varmış gibi
tugbaustuntas Birrrcan ay valla iyi dayanmışsın sen elimde 4 tane vardı hepsini aynı anda yapmıştım inanamayip 😅 varsa cikiyor yoksa sabah yapsanda cikmaz ay bende bilemedim
Birrrcan tugbaustuntas yaptım ya dayanamadım ama çıkmadı maalesef demkki kaset bozukmus ama yumurtlama günlerini.degerlendirmistik çok umutluydum bu sefer
tugbaustuntas Birrrcan yaa valla benim genelde hislerim doğru çıkar bende çok inanmıştım olacağına 🥹 bence biraz daha bekle bi kaç gün eğer adet olmazsan bidaha dene ben inanıyorum hala