Zeyyyyyyykkkk Kızlar su faturamız bir kaç aydır aşağıki daireyle aynı tutarda geliyor hani 1 kere aynı olur 2 kere aynı olur anlarım ama bu yazdan beri aynı acaba bi sorun olduğu için geliyor olabilir mi