Sanırım 3 aylık hamileydim ve uyurken sıkıntı çekmeye başlamıştım sağ bacağımdan. Şimdi 33 bitmek üzere ve ağrı kat kat arttı diyebilirim. Hep de sola yatıyorum ve normalde sırt üstü uyuyan biriydim o yüzden uykularım hiç rahat değil. Sabah kalkıyorum sağ ayağımı sürüyerek yürüyorum resmen. Tek çözümü kahvaltıdan önce evi biraz toparlamak, hareket edip orayı açmak. Gün içerisinde düzeliyor ta ki yine uzun süreli bir yerde oturana kadar. Lanet bir şey, insana yaşlı hissettiriyor. Doğumdan sonra geçeceğini umuyorum. 🙏🏻