Aysegull58 Merhaba iyi akşamlar. 14+1 günlük hamileyim üç gündür sağ kasığımda sızı şeklinde ara ara ağrı oluyor özellikle geceleri ama bugün sabahtan başladı. şiddetli değil çok hafif sanki kemiğim ağrıyor gibi. Yaşayan var mı normal mi ?
ylnydgd Aysegull58 Rahim büyüyor normal ağrılar çok şiddetli, lekelenme, kanama olmadıkça normal. kokocan 12 haftaya kadar zaten normal :) Sağlıkla gelsinler
Aysegull58 Geçen hafta kontrolüm vardı herşey çok güzel çok şükür. Şimdi üç gündür böyle olunca beni korku sardı
kokocan Bende 5+4 günlük hamileyim bendede kasık Ağrıları bel ağrısı falan oluyor doktoruma sorduğumda gayet normal denildi kanama gelmeyene kada korkma bence
Aysegull58 kokocan evet doktor en son normal rahim büyüyor bebek büyüyor demişti. Ama üç gündür olunca korktum