Rukiss35 bence var ya olmasa çıkmaz çok işemişsin sadece 🤣 ilk gebeliğimde bende negatif sanıp atmıştım çöpe içimden bi ses git al gene bak dedi sonra çizgiler birbirine girdi bi baktım ikinci kıl gibi incecik var sonra âdetim gelmedi 2 gğn sonra şakkk çıktı hamileyim bence var şimdi gene baktım da yarın sabah idrarınla yap bize bildir 😇😇😇