Benim adetim 2 gün geçmişdi test yapsın 5209 çıktı hemen sonraki gün hastaneye gittim kese yokdu birgün sonra Gine gittim oluşmuştu hala kalp atşını duymadım 2 hafta sonra gel kalp atışını dinliyelim dedi bu kadar yüksek çıkması biraz aklımı bulandırdı