emir1885 sizi kötü etkilemek istemem benimde 12 haftada başlayan kanamaların oldu ve sürekli devam etti ,sizin verilen ilaçlar ve iğnelerin hepsini kullandım ekstra enfeksiyon için iğne tedbir amaçlı ve bir ton hap verdi ,19 haftaya kadar devam etti bu sürecim ama sonu kötü bitti .Allah’ım yardımcın olsun yiyecek ekmeği var ise ne olursa olsun doğar ,içini ferah tutmaya bak yat dinlen bol bol