Kızlar bugün kontrole gittim daha doğrusu sonuç almaya doktordan Bebişe baktı 8 hafta 2 günlük dedi hocam bebek sağ kesede mi yoksa sol kesede mi diye sordum bana rahimde bebek dedi anlamadım şaka mı yaptı falan iyi bisey mi anlamadım cevap verin sormayı da unuttum doktora ne demek diye