meleklerim3757 Keybanu Canım salcalı yemek ve acılı şeyler yeme daha kötü yapıyor Rennio duo diye şurup var onu kullan biraz da olsa fayda ediyor yatarkende iki yastıkta yatmaya calış cok zor gecmiş olsun
Snmim Keybanu rennie iç canım doktor yazdı bana iyi geldi yemekten sonra hemen uzanma sakın bisüre bekle yediklerine çok dikkat et
Mervemehr Ben de çok kötüyüm mide yanması kıvrandırcak derecede. Üstelik midem ne zaman yansa bulantım da geliyo kusmamak için tutuyorum kendimi. 9+6 haftadayım henüz çok hafif beslenmeme rağmen 😢
Mervemehr Keybanu hayatımda midesi yanmış bi insan değilim yandıysa da hatırlamıyorum ama bu kusturuyor beni banyoya koşuyorum acı ve panikle 😞😞😞😞
Mervemehr Gaviscon zerre işe yaramadı. Aldım duruyo. Çok umutlu almıştım sevinerek almıştım çaresini buldum diye
Keybanu Mervemehr kişiden kişiye değişiyor demekki kimilerine yarıyor kimileri ise benim gibi başka alternatif atıyor😏
Keybanu meleklerim3757 sağol canım ya hamileliğimi kötü geçiriyorum her evresi farklı sorunlarla geçiyor sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımza alalım tek temennim 🙏🏻