Kızlar Klomen kullanıyorum. Bu 3.ayım. Diğer aylar sadece onu kullandım. Bu ay farklı olarak ovitrelle de buldum. 18 aralıkta yumurtam 23 mmdi. Doktor iğneyi vur dedi. Vurdum öğleleyin. 22 aralıkta kontrole gittiğimde 28 mm boyutunda bir şey gördü. Dedi ya çatlamamış ya da kist olabilir dedi. Bugün (29 Aralık) yine gittim. Progesteron için kan verdim. Daha çıkmadı sonucu. Ultrason da baktı. Yine 27-28 mm civarı birşey göründü. Aynısıydı büyük ihtimal. Doktorum Korpus luteum kisti olmuş galiba dedi.
Sorum şu: daha önce bu durumu yaşayan oldu mu? Çatlatma iğnesi vurulmuşken çatlamaması ne kadar mümkün. Diğer aylar iğne vurmadım ama çatlamıştı. Progesteronum da çok iyi çıkıyordu. Tuhaf şeyler oluyor bu ay 😞