Kızlar benim çamaşır makinem Profilo, ve kurutma makinesi de almayı düşünüyorum kışın özellikle çok zor oluyor. Makinenin üzerine koyduracağım. Çamaşır makinesi için minik bi odam var ,ikisi orda kalsın istiyorum ama aynı markamı almak gerekiyor bunun için. Bir de ısı pompalı ve yoğuşmalı var hangisini seçmeliyim kullananlar dan fikir istiyorum