Ogretmen Bir düşük ve bir boş gebeliğim var. Bunda da keseyi gördüm 4+3 le ve gitmedim bekledim. 7+4 le inşallah bebeğimizi ve kalp atışını duyarız. Rabbim yine hayal kırıklığıyla döndürmez inşallahh. Biraz korku biraz heyecan karışık duygular işte
aselimdurum Ogretmen benimde boş gebeliğim vardı canım ondan önce de kimyasalım şuan 6+6 hamileyim minik pıtpıtları duydum inşallah sende duyacaksın güzel haberlerini bekliyoruz 🤲❤️
buketdeniz19 Ogretmen benim kesem gözüktü 5+1 sağ üst tarafında siyah küçük bişey var o zaman boş gebelik olmuyor herhalde
aselimdurum Ogretmen hemen umutsuz olma sakın geç döllenme olmuştur benim ilk kızım geç döllenme olmuştu sata göre 6 haftalık olması gerekirken 4 haftalık çıkmıştı şuan 6 yaşında elhamdülillah kese düzenli düzgün büyümüş mü doktor ne yorum yaptı
Ogretmen aselimdurum kese büyümüş ama içinde küçücük bişey görünüyo ama kalp atışını görmedim dedi. Belki oluşmuş kalbi durmuştur dedi. Kocaman kese görünüyo içinde küçük bi nokta ama kalp falan yok
Eda42_ Ogretmen Bende aynı durumdayım şuan bebek tam görülmedi dendi kalp atışı yok bugün tekrar gideceğim ama kürtaj deseler de olmayı düşünmüyorum şimdilik ağrı kanama yok olduğu zaman acilden giderim diyorum hayırlısı olsun hakkımızda inşallah bende geçen sene boş gebelik oldu bu sene umudum vardı ama herşey Allah’tan inşallah umudumuzu boşa çıkarmaz Amin 🤲🏻
Eda42_ Ogretmen 8 haftalık ama kese 7 haftalık yolk saç görüldü o zaman dedim boş gebelik olmaz işte diye ama hayırlısı diyorum ancak 😔😔
Eda42_ Ogretmen Bende bu hamilelikte vardı ama maalesef yine boş gebelik deniyor bebek tam belli değil dedi haftaya net belli olacak