QueenBahar_ Daisyy000 canım merhaba yanlış anlamasan ödeme yapıldı mi bende başvurdum da henüz ödeme yapılmadı onun için sordum
ayseekc61 Daisyy000 doğum yaptınız mı ben başvuru yapmak için girdiğim de doğum yapmış olmanız lazım diye birşey çıkıyor
ebrudefnee ayseekc61 doğum yapmadan alınmıyor diye biliyorum çünkü çocuklarınızın Tc kimliğini vs girmeniz gerekiyor
ebrudefnee Daisyy000 pek bi bilgim yok ama buradaki bi kaç kişiden ilk öğretmenim ailem uygulamasını indirip oradan çocuklarınızı vs kaydetmeniz gerekiyor sanırım ödemede oradan takip ediliyor galiba
Ayselcnt Daisyy000 ne yazık ki..şubeye gitmeniz gerekiyor.. birde 6 ay içinde yapmazsanız yatırılan para geri alınıyormuş bilginiz olsun..
Daisyy000 QueenBahar_ Yok aşkım niye yanlış anlayım🤭 Ödeme yattı gözüküyor ama ben daha Halkbank’a gidip aile kart almadım o yüzden para elime ulaşmadı. Ama sistemde yattı gözüküyor