plnkrc yildiz93 adete 2-3 gün varken 482 çıktı benim 3 gün sonra yani bugün yine kan verdim bakalım ne çıkacak
plnkrc buketdeniz19 benim adete 2-3 gün kala 482 çıktı kızımda 62 ile öğrenmiştim geç döllenmeydi bu sefer yüksek çıkınca erken döllenmemi oldu diye düşündüm
buketdeniz19 plnkrc ben ilk gebeliğimi adetim 1 gün geçince 1089 ile öğrendim bu gebeliğimide adetim 1 gün geçince 315 ile öğrendim hepsi farklı oluyormuş
plnkrc buketdeniz19 aynen hepsi farklı ama sanki ilk gebelikmiş gibi hiç birşey hatırlamıyorum sil baştan sanki 🥲
buketdeniz19 plnkrc sağlıkla kucağımıza alalım da başka birşey istemiyorum ilk bebeğimi kaybettim ben 9. Haftada kalbi durmuştu çok korkuyorum o yüzden Allahım kimseye yaşatmasın
plnkrc buketdeniz19 Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah stres yapmayın yeter ki dualarımda size de yer vereceğim 🫶🏻
plnkrc yildiz93 hayır sağlık ocağında verdiğim için anca yarına çıkar verdiğime pişman oldum hastane de verseydim daha iyiydi
buketdeniz19 plnkrc Allah razı olsun sonucunuz çıkınca bizimlede paylaşın inşallah hayırlı haberler alırsınız