gulo21_ Kızlar 23 haftalık gebeyim ve hamileliğim boyunca sürekli ağzımın tadı bozuk hatta öyle bozuk ki kusuyorum öyle düşünün ve artı ağız kokusuda eklenince daha beter oluyor bunu yaşayan ve çözüm bulabilen var mı ?
Mrs_deniz gulo21_ 34+4 haftadayız ama aynı sorun bende de var malesef. O kadar kötü ki yemek yerken sorun yok ama sonrası resmen işkenceye dönüşüyor.
gizemli00 gulo21_ aiyyy bende gebeliğimin başından berii o tat var ve bugün 10 haftaliğim daha da yoğun sürekli naneli şekerde alsam aynı dişimi fircaliyorum bi iki dk aynı sonra yine aynı furuma geliyor Cook kötü bı durum
bebisleben gulo21_ ay kızlar iki gündür bende de bu oldu yemek yerken bir şey içerken sanki ilaçlı bir şey gelmiş gibi ağzıma ağzımın tadı bozuluyor yediğimden içtiğim diye korkuyorum ama eşimde yiyor normal diyor neden oldu bu
gulo21_ Mrs_deniz maalesef ya sabah kalkınca var ya işkence gibi oluyor 34 hafta diyorsun ya geçecek gibi değil o zaman😢
gulo21_ gizemli00 aynı aynı tuzlu seyelr arayıp duruyorum tatlı tat geçsin diye ama ağzımın tadı daha beter oluyor çözümü yok heralde