violetpencil Çatlatma iğnesi sonrası 22. Gün hala adet olmadım ve adet ağrıları yaşıyorum bir haftadır. Ovulasyon testi yaptım biraz önce ikinci çizgi çok koyu çıktı bu ne demek sizce
atesvesu violetpencil normal bir test alıp yapman gerekiyor çoğu ovulasyon testiyle öğreniyor gebe olduğunu kan da verebilirsin insalah vardır bebiş
Innerglow violetpencil bende ovülasyonla gebeliğimi öğrendim ümitlendirmek istemiyorum ama ikisi de pik gibi kopkoyuysa mutlaka erken gebelik testi yapın ilk idrarla
anonimhesapp Ovulasyon koyu olunca gebelik testi pozitif çıkanlar var kız test yapsana daha ne bekliyorsun 😂😂😂
violetpencil Varmış çok şükür önce idrar testi yaptım daha sonra beta HCG verdim 3552 çıktı nasıl sizce