ysmnsen canım ben şimdi yaptım aile bireylerine kendini ekleme bir tek eşinle sen yasiyorsan bir tek eşini yaz yani 1 kişi olarak gir çünkü sistem zaten seni sayıyor sen ekstra senden başka o evde ikamet eden kişiyi veya kişileri yazmaliymissin dene istersen benim başvurumu aldılar bakalım inşallah güzel sonuçlanır