biri beni aydınlatsın lütfen..
aradığımda hat düşmedi. İbb yenidoğan destek paketi için 30. Haftada başvuru yapmaya çalıştım ne uygulamadan ne de online’dan son aşamaya gelip asla başvuruyu tamamlayamadım. Hata veriyordu. Geçen hafta başvurdum ve şuan 38+6 dayım. Başvurduğum anda SORGULAMAdan baktım Askıda: başvurunuz olumsuz gibi bişey yazıyordu. 1 dk içinde nasıl bir incelemedir ki olumsuz. ASKIDA olduğu için de tekrar başvuru yaptırmıyor. Eşim üzerinden de başvuru yapmaya çalıştığımda benim ismim için aktif başvuru bulunduğunu sonucu beklemem gerektiği yazıyor. Hangisi doğru bilmiyorum. Kiradayım ve işten ücretli izne çıktığım için şuan maaş alıyorum eşimle maaşımı ve kirayı tüm bilgileri doğru yazdım. Evi olduğu halde paket gelenler burada aldım diyor. Tabiki alsın sorun yok. Ev ayrı bişey sonuçta bunlar masraf. Ama neye göre veriyolar ozaman ?