Gamzeciks https://tr.surveymonkey.com/r/Y83P3S8 Kızlar tıklayıp anketimize katılır mısınız? Gamze - Gökhan Öner
Gamzemesee Defne ve göksel arasında kaldım ama göksel çikarsa gökce öneririm benim icimden gecen isim oydu icimde kaldi sizin gibi adim gamze esiminkide gökhan g den gidelim dedim kayınvalide ismi koyucakmışız ne yazıkki.bu arada oyumu defneye kullandım ama 😀🙄
Gamzemesee Gamzeciks ne güzel tee 25 30 sene öncesi kendi istedgni koyabiliyo güzel isimler koyuyo biz hala kayınvalide koyma cabasındayz anlamş degilim. 🤷♀️ nasip dedim bende artık
Gamzeciks Gamzemesee koyma canım sen zorunda değilsinki. Sen taşıyorsun karnında. Söz hakkıda senin olmalı. O ismi koymak isteyene sen doğur sen koy de. Ya da al sen taşı de. Ayıp hakatten. Sinirimi bozmasın saçını başını yolmaya gelirim 😂
istkizannesi Gamzeciks bende herkes burun kıvırdığı için ve başta kvalidem kız çocuğu bu daha başka isimler bak,ben bunu hiç duymadım vs vs dediği in Nefes’ten vazgeçtim. Soğuttular maalesef. Hiçbir isme de ısınamıyorum😔
Gamzeciks istkizannesi senin içine sinen olması çok önemli. Senden bir parça. Aldırış etme bence içinden o geçiyorsa onu koy. Herkeste alışmak zorunda. Sevsin ya da sevmesin. Herkeşe bişey beğendirmeye çalışsaydık ooo
istkizannesi Gamzeciks haklısın canım doğru ne diyim. Biraz fazla etkileniyorum ben maalesef. Eşimde çok sıcak bakmıyor ben Nefes derken o hala başka isimler arıyodu. İleride sıkıntı çekermiş,nefesim kesildi,nefesim daraldı vs vs
Gamzeciks istkizannesi ikinizinde içine sinsin o zaman. Ben eşimin beğenmediği isimleri diretmiyorum çok. Ben annesiysem o da babası sonuçta. İkinizin ortak kararı bir isim bulursunuz inşallah