Sizin bebeginiz sizin karariniz ama fikir sordugunuz icin soyleyecegim ne kadar minimal kullanilirsa o kadar iyi. Plastikten vazgecmemiz lazim birazcik fazla odeyelim ama sagliklisini alalim kucuk yastan itibaren fazla mikroplastiklere maruz kaliyorlar ve bu saglik acisindan cok zararli :( Evet bizde de kullanildi illa ki ama bu donguyu bir sekilde kirmamiz lazim. Ben dr. browns cam biberon aldim bir adet belki lazim olur diye size de oneri olabilir. :)