Kızlar merhaba 22+1 olarak devam ediyoruz fetal dna testi yaptırmıştık daha önce çok şükür temiz geldi. Bebek 2 hafta önden gidiyor hareketleri de hissediyorum gayet güzel sabah kan verdim doktor şekerden şüphelendi kan sonuçları çıktı bugün oda temiz neden böyle olduğunu anlayamadım cuma detaylı ultrasona gireceğiz sonuçları doktoruma attım henüz dönmedi başına gelen var mı olabiliyor mu normal midir biraz tedirgin oluyorum açıkcası