pimpirikliana Hayır tam tersi bu tip ilaçlar adeti düzenliyor, benim adetim zaten çok düzenliydi hiç bozmadı döngümü. Ama dediğim gibi normalde adet oldum mu olmadım mı anlamazdım bile 3 gün uydurduktan regl geçiriyordum yumurtlamam mı olmuyordu bilmiyorum, inofolicten sonra 4 5 gün süren, kendini hissettiren adet kanaması yaşamaya başladım. Fakat her gün 1 tane düzenli içtim bence bırakıp devam etme vs yapmayın, her gün düzenli alın derim. Yumurtlama dönemine girene kadar da vücutta bir sürü hormonal şey oluyor, o süreçlerin de düzgün ilerlemesi gerekiyor ki sağlıklı yumurtanız oluşsun. Allah yardımcınız olsun Allah gönlünüze göre versin inşallah. 🙏🏻☺️