kesme çok geçmiş olsun cnm inş sorunsuz yolu tamamlarız çok erken haftalarımız bende 23 oldum tam bugün . Bu kdr erkenden bu kasılmalar korkutuyor beni 😔 acsba senin belirtilerim neler bel ağrısı popoya vuran ağrın oluyor mu
Birde vajinal batma yaşıyor musun arada bende oluyo bıçak kesmesi gibi son kontrolümde doktor serklaja rağmen kısalma devam etmiş ama açılma vs yok dedi bende akıntı yok ama batma kısmı korkutuyor