gulu36_38 zor zamanlar geçiriyorsunuz haklısınız ama hep iyi düşünün , iyiyi çekin lütfen. Bol bol konuşun bebeğinizle. Forumda çok fazla serklajlı olan hatta 2 kere serklaj yapılan anneler var benim gönderilerimin altına yazanlar olmuştu oradan biliyorum onlarla konuşmak belki size iyi gelir burda herkesin birbirine destek olmaya çalıştığını düşünüyorum . İnşallah bebeğinizi sağlıkla ve zamanında kucağınıza alıp kocaman bir ohh çekersiniz 🙏🏼