esraerdal kullandım ben hatta neredeyse herkes kullanmıştır onu sanırım. Korkmanızı gerektirecek bir durum yok idrar yolu enf ilaçtan çok daha zararlı bebeğe ve idrar kanalları açık olduğun için enfeksiyon böbreklerinize çok hızlı ulaşır. İlaç kullanmalısınız