Herkese merhaba 19 +6. gündeyim henüz daha hareketlerini hissetmedim doktora da en son muayenemiz 16. hafta da oldu bir sonraki randevumuz Ocak’ın 17’sinde o tarihe kadar herhangi bir ultrasonda da göremeyeceğiz be görmedik 😅 hareketleri hissetmemem normal mi çünkü kendimi hamileymiş gibi hissetmiyorum herhangi bir ağrım sızım yok ama herhangi bir komplikasyon oluşturacak kanama gibi bir durumum da yok çok şükür acaba ben psikolojik olarak mı böyle hissediyorum ilk gebeliğim bir de
Geçen hafta sağlık ocağına gittiğimde kalp atışı dinlediklerinde bir problem yok demişlerdi ama içim rahat edemiyor :(