Sysymom benim eşimin değerlerini tam hatırlamıyorum ama sperm değeri 15 milyondu. Varikosel vardı. Çok az da değildi yani orta seviyeydi. Biz sevgiliydik öğrendiğinde çok araştırdık doktorlar dedi doğal yolla da olabilir isterseniz bir sene denersiniz olmazsa o zaman bakarsınız isterseniz de ameliyat olursunuz ameliyatın hiçbir zararı yok fayda görür zarar görmez dediler. Eşimde o zamanlar ameliyat oldu şöyle düşündük madem zararı yok yapsın evlenmeden iyileşir de hem sonra evlenelim çocuk düşünelim derken zaman geçecek sonra da onu beklemeyelim dedik. İşte ameliyat oldu sonra evlendik. Çocuk düşündüğümüzün 3. 4. Ayı çok şükür Rabbim nasip etti şu an gebeyim. Darısı sizin başınıza.