Derinalya
Benim de akıntım oluyordu, normal diye düşündüm önemsemedim. Ancak büyük oranda enfeksiyon çıktı, hatta kese çevresinde kanamam bile olmuştu. Aynı durum sizde de olacak diye bir şey yok tabi ama tavsiyem bir idrar tahlili yaptırıp tedbirli olmanız.