kızlar merhaba dün akşam ve bugün sabah test yaptım pozitif 17 aralıkta kan vermiştim gebelik yoktu dünki ve sabahki testlerde pozitif çıkınca kadın doğum doktoruna gittim ultrasondan bakıp göremediğini kan testi vermemi çarşamba günü gelmemi istedi sizce gebelik var mı adetim 3 gün gecikti