Esnsntrk Kızlar adete 1-2 gün daha var sabırsız davrandım. 22.9 çıktı sizce düşük mü normal mi bu değer
prensesannesi32 Esnsntrk sonuçta gebelik var hayırlı olsun değer çok önemli değil düzenli artması önemli
heyecann2 Hayırlı olsun 🌸 Testiniz de pembesi ton varmıydı benim dün adet olma gerekirdi olmadım testim silik beyaz gibi gölge şeklinde merak ettim sizin nasıldı diye