19 kasım son adet tarihim 22 aralıkta test pozitif çıktı hemen acile gittim beta 162 çıktı. dayanamadım 26 aralıkta hastaneye gittim ultrasonda kese gözükmedi beta 484 çıktı göğüs hassasiyeti ve bana göre kasık ağrısı adet sancısı gibi çok var ama lekelenme veya kanama yok kimyasal gebelik veya başka bir şey var mıdır bu durumu yaşayan olduysa nolur yazsın ilk gebeliğim korkuyorum.