Resmen uykudan uyandım bende çok fena mide yankıyor sanki alev fışkırıyor içimde gaviskon asla işe yaramadı bende faydasız ama pronat diye bir şurup içiyorum anında etki ediyor tavsiye ederim denemelisin bir tek ben yaşıyorum sanıyordum bu şiddetli mide yanmasını.. 38+2 yim aylardır da çekiyorum bu sorunu az kaldı sabıe diyorum sadece…