hanega ağustosta iğnelere başladım opu işlemi yapıldı ekimde transfer oldum hastaneye 56000 civarı ödedik transfer ,opu , ilk kan tahlili ve 1 senelik embriyo dondurma dahildi . ilaçlar da 15 tutmuştur ama vitamini iğnesi illaki gebelikten sonra da oluyor 1 folik asit 500 civarı ben 100000 gözden çıkarmıştım o kadara yakın tutmuştur 12+6 haftalık olduk bu süreçte en önemli şey eş desteği ve moral . Benim amh düşüktü