smnkl Gebelik şekerim 205 çıktı yarın tekrar dahiliye görücek aranızda benim gibi olan var mı bebeğe birşey olur diye korkuyorum 😟
ilaydaq smnkl benim de çok yüksek 1 . Saat 233 /.2 saat 229./3 . Saat 154 çıktı ama iğneye başlatmak istemediler hemen şuan diyetteyim ayın 7 sinde açlık tokluk kanı vericem ilerleme varsa diyetle doğum yapana kadar devam yoksa heralde insülin iğnesi ile devam edicez ve tam 2 hafta olucak Agzıma şekerli hiçbişey deymedi ve onların verdıgı dıyet listesinin dışına çıkmadım zor ama bebeğim için sabırla geçirmeye çalışıyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun Sanada çok çok geçmiş olsun 🥰 bir an önce inşallah sende atlatırsın
iyiliktozu smnkl geçmiş olsun canım.benim de 24 te 189 çıkmıştı. 1 hafta evde ölçüm istendi 25 haftalık olduk yüksekti. 1 hafta da dahiliye diyet önerdi ölçüm takibinde. Yine yüksekti hatta giderek yükseldi. En son insülin artı diyet ilerliyoruz. Yürüyüş iyi geliyormuş ama ben riskli gebe olduğum için yatıyorum o yüzden şekerim de agresif. Muhtemelen size de insülin başlanır. İnsülin kullanmaya başlayınca suyumuz düzeldi ancak karın çevresi düzelmedi
eni67 Benimde 204 çıktı dikkat et dedi ama 23 haftada rahstsızlanıp mı yaptırdın normalde 28 de falan yapıyorlar kaç mg içtin kaçıncı saat değerin bu
Melisssa3 130larda benimde tokluk kesinlikle karbonhidrat, şeker, aklınıza gelebilcek herşeyden uzak durun düzene giriyor bir süre sonra sağlıkla kavuşalım🙏🏻
iyiliktozu ilaydaq ayy sizinki çok yüksekmiş neden insülin başlatmadılar. Benim doktorum 1. Saat 140 ın üzerinde olmayacak dedi.
ilaydaq iyiliktozu dedilerki ilk iki hafta diyet ile devam et sonrasında açlık tokluk kanına bakalım ona göre ilerleriz hemen iğne önermiyoruz belki diyetle kurtarabiliriz bu şekerin sınırını ondan insülin vermediler
iyiliktozu ilaydaq anladım canım diyet işe yaradı mı peki? Ben de işe yaramadı mesela hatta haftam ilerledikçe daha da yükseldi ama benim şöyle bir durumum var riskli gebeyim sürekli yatıyorum. Hareketsizlik de sebep olmuş olabilir.
ilaydaq iyiliktozu haftaya çarşamba kontrol var o zaman bende öğrenicem ve iple çekiyorum o günü bakalım hayırlısı olsun sana da çok geçmiş olsun
ay_isigix Doktor diyetisyene yönlendiriyor ona göre yol alıyorsun benim başlangıcıydı diyete uydum yüksek çıkmamaya başladı sonra dikkat edersen düzeliyor en son çare insilün