edannnnur Son dönemler ne kadar zormuş ya uyuyamamak , ağırlaşmak , eski sezeryan yerine bebeğin yaptığı ağırlık hissi ,nefes alamamak yine halimize şükürler olsun sizde durumlar nasıl
mehmel54 edannnnur aynı aynıı yürümek tuvalete çıkmak bile o kadar zor kii bu seferki gerçekten zor geçiyor ilkinde bu kadar değildi ya
ylnydgd edannnnur evet zormuş bir de hepsiyle beraber işe gitmek ekliyorum :) 6 hafta kaldı 38e inşallah sağlıkla bitecek
pinkpuella edannnnur bende aynı durumdayım gece yatarken bile 10 dk boyunca pozisyon bulmaya çalışıyorum bu esnada nefesim daralıyo kalbim çarpıyo delirecek gibiyim 🥲 bitsin artık falan diye söylenirken bugün doktor neredeyse yatış verecekti o yüzden bi süre daha susma kararı aldım 😂
Iremsel_ edannnnur 36 ya kadar bi zorluk yaşamadım çok şükür ama yarın 37 olacağız şu 2 hafta nasıl geçti bi Allah bi ben biliyorum ya bel kaburga ağrısı kasık ağrısı hat safa da be oturabiliyorum ne yatabiliyorum yatsam kalkamıyorum tuvalet zaten söylemeyeceğim 🥲😂 gelsin artık 😂