hafizebl tam 2 yaştan bildirim ve bunu yazarken üzerinde uyutmaya çalışıyorum manuel all 😂 ben ilk oğlumda elektrikli çok istedim ama almadım. 2.de mantıklı gelmedi babybjorn aldım ki muadili çok var artık elim kolum ayağım verdiğim para sonuna kadar helal olsun gaz rahat çıkıyor hareket ettirdikçe mutlu oluyor uykuya geçme uyuma rahat bırakması gerek kardeşi olacak nasıl bırakacak bilmiyorum. O yüzden manuel al kafan rahat olsun kız erkek fark etmez üzerinde tepinmeyi çok seviyorlar birde