neslihanttk benim boş odam vardı kiracı da değilim o yüzden ben oda yaptım. 22 de odasını boyadık. 24 de dolap ve şifonyerini aldı. 28 de bu ikisi kuruldu. 26 da da montessori yatak alım o hala gelmedi. perdesini fonunu avizesini de adım. yatağı gelince odayı süsleyip halıyı alması kaldı bende bi. oda sıkıntınız yoksa bebişe oda yapmak çok keyifli