Merhaba anneler ben bişeyi merak ediyorum. Özel sektörde çalışıyorum ve doğum iznimi kullanacağım.doğumdan sonra 4 aylık süreçte ücretli izinli olduğumuzu biliyorum fakat maaş ödemek işverenin insiyatifindeymiş diye bir söylenti duydum doğru mudur ? Devlet zaten doğum parası adı altında ödeme yaptığı için devlet sadece sigortanı ödüyormuş. Yaşayanlar var mı??