fatmanurr1107 merhaba, benim ailemde hiç şeker hastası yok ve zayıf hamile kaldım 55 kiloyla ona rağmen gebelik şekeri çıktı 24. haftamda. Hem doktorum hem endokrin hocası gebelik şekerinin ilk belirtilerinden bebek suyunun fazla olması ve bebek gelişiminin önde olması olduğunu söylediler. Benim çok başında yakalandığı için bebekte ya da suyunda olumsuzluk yok. Yazınızı görünce aklıma geldi bilgi vermek istedim, belki yoktur sizde şeker ama doktorunuz gebelik şekeri olabilir derken doğru bir ihtimal üstünde durmuş