Arkadaşlar dün hafif kasılmalarım oldu ve gittim 1 cm açıklığım var ama sancım yok doktordan geldikten sonra nişanım geldi ve hala gelmeye devam ediyor biraz da belim ağrımaya başladı ama düzenli sancım yok ne zaman doğrurum herkes sorup duruyor benim gibi olup doğuran var mı ?