Kızlar selam 15.haftada erkek denilmişti bana yüzde 90 hatta sonra 18. Haftada kıza benzetildi ama net bişey diyemem dedi yüzde 50 dedi detaylıyı bekle dedi biz şaşırdık ama yine erkekdir görememiştir diye düşündük 😅sonra 22 de detaylı ultrasona girdim kız dedi tabi çok sevindim hep hayalimdi bir kız çocuğum olması çok şükür rabbime Allah’ım kucağıma almayı d nasip etsin inşallah
Erkek çocuğuna da kendimi alıştırmıştım hatta en başından beri benim oğlum olcak öyle hissediyorum demiştim rüyamda bile erkek görmüştüm çıkmadı ne Rüyam ne hislerim 😅😂