Kanama kırmızıysa, sancın varsa aralıklı gelen kasılma gibi mutlaka dr unla görüş. Düşük ihtimali olabilir. düşük için genelde ilk 12 hafta pek ilaç vermiyorlar çünkü anomali
İhtimaline karşılık düşükleri pek durdurmak istemiyor drlar. O ilaçların etkisi de /10-12 oranında. Genelde dr lar hasta drum bişey yapmadı demesin diye vermekte. Tüp bebek yapanlar bu durumdan muaf . Benim 15 gün evvel kanamam başladı hep yattım. Dün ise 9+5 bebeğimi evde düşürdüm. Bildiğiniz doğum sancısı çektim çok zordu😭