kavalakurabiyesi babygirl02 amin inşallah valla çıksa bile kendi ailemin yanına taşınacağım ev teslim olana kadar hem kira hem taksit zorlar
gfc02 kavalakurabiyesi bende adiyamandayim e devletten konrtol ediyorum başvurunuz bulunmamaktadır diyor hicbirsey anlamadım
hayalci41 kavalakurabiyesi çekilişsizdi ne zaman alıcamız belliydi şimdi de görümcem ev için girdi çevremde sorun yaşayan olmadı hiç canım inşallah gerek kalmadan TOKİ nasip olur
salihaci kavalakurabiyesi Sisteme isteyen dahil olabiliyor çekilişle 3. Ayda çıktı artık devlet kontrolünde önden sadece dosya masrafı ödedik
flz3576 kavalakurabiyesi Allah gönlünüze göre versin madur olanlar kim çünkü biz evimizi emin evimden aldık ödemesi bitmek üzere katılım evime de arabaya girdik hatta kardeşim dün emin evimden arabasını da aldı
kavalakurabiyesi eslem2121 haksızlık çok malesef özellikle diğer kategorisinden başvuranların çok hakkı yendi
Yasemin256 Bu toki biraz daha genel oldu gibi geldi bize çünkü gelir üst sınırı 127.000 ve 2025 için 127 bin tl kazanan biri zaten rahat ev alabilir