Merhaba Herkese, mutlu sağlıklı bir süreç diliyorum. 24. haftaya girmemle birlikte bacaklarımda oturup kalkarken vs sanki böyle hamlık olmuş da onun ağrısını çekiyorum gibi bir ağrı var ve geçmiyor, başka yaşayan var mıı doktora gitmek gerekir mi ya, yoksa ağırlaştık diye mii oluyor