Kızlar afedersiniz sanki adetim gelecekmiş gibi bi his var karnımda kasıkta keskin ağrı sertleşme gibi bi his yok sanki reglim gecikmiş de karnımda bi ağrı regl geldi gelecekmiş gibi bi his var normal mi endişelendim bebeğin hareketini de hissediyorum bu arada