Gebelik kesesi denilen bir efsane var. Yuvarlaksa kız yayvansa erkek diye. Sizin keseler ne durumda cinsiyetiyle keseleriniz tuttu mu? Benim ilk keseyi gördüğümde yuvarlaktı. Bugün yayvan duruyordu. 6+5 teyim. Merak ediyorum hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olur inşallah